به روزترین دستگاه بسته بندی بستنی
نوشته شده توسط : b.gholami

برای این نوع بسته بندی از سلفون های شفاف یا مات به صورت چاپی استفاده می شود که دلیل کمبود مواد اولیه لبنی در این نوع بستنی، بسته بندی نمونه های یخ در ضخامت کم با مواد اولیه  دستگاه بسته بندی بستنی  اینجا کلیک کنید . سلفون (opp bopp) است. و cpp) تولید می شود.

قابل تولید و تحویل به صورت رول و ابعادی (یک طرف باز)

با توجه به نیاز مشتری، تحویل این بسته به دو صورت امکان پذیر است که عبارتند از:

تحویل به صورت فیلم (رول): در این روش بسته بندی مورد نیاز به صورت فیلم یا رول تحویل داده می شود تا با استفاده از چرخ خیاطی و توزین بتوان از بسته بندی به صورت خودکار استفاده کرد.

تحویل ابعادی: در این روش دوخت توسط خط تولید ما انجام می شود و بسته بندی به صورت روباز یا ابعادی به مشتری تحویل داده می شود تا با استفاده از چرخ خیاطی خانگی و کارگاهی به صورت دستی بسته بندی شود. انجام شود.

تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت

شرکت سانیا پلاستیک قادر به تولید انواع بسته بندی مواد غذایی بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت می باشد لذا امکان پذیرفتن سفارش شما در ابعاد مشخص را داریم. اگر نمی دانید از چه ابعاد و ضخامتی برای بسته بندی استفاده کنید، می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

طراحی و چاپ بسته بندی بستنی

برای سهولت در سفارش، شرکت سانیا پلاستیک قادر است در صورت ثبت سفارش، طراحی و چاپ بسته بندی مواد غذایی شما را به صورت رایگان بپذیرد. طراحی بسته بندی با استفاده از مجرب ترین طراحان بدون محدودیت در تغییر طرح انجام می شود.

چاپ با استفاده از به روزترین دستگاه های اروپایی انجام می شود که عبارتند از:

چاپ فلکسو (استوانه ای و مرکزی): دستگاه چاپ فلکسو قابلیت چاپ بر روی اکثر مواد را دارد اما بیشتر برای چاپ روی انواع فیلم های پلاستیکی استفاده می شود. در این دستگاه چاپ از کلیشه ژلاتینی استفاده شده است که بسته به نوع کلیشه می تواند از 15 تا 50 تن بدون افت کیفیت چاپ کند.
چاپ هلیوگراور: هلیو به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ روی فیلم های پلاستیکی شناخته می شود که فقط می تواند بر روی فیلم های پلی پروپیلن یا سلفون چاپ کند. در این روش چاپ از کلیشه فلزی با چدن استفاده می شود که تا تغییر طرح نیازی به تغییر آن نیست.

قیمت طرح: هزینه طراحی مستقیما به تصویر یا طرح مورد نظر شما و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد، بنابراین برای دریافت قیمت دقیق چاپ، لطفا طرح یا تصویر مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی یا ایمیل برای ما ارسال کنید. .

دستگاه بسته بندی بستنی به منبع مراجعه کنیأ





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: